تعمیر تلویزیون سامسونگ یکی از خدمات تخصصی می باشد که مجموعه تی وی کاران در محل مشتری و در منزل ارائه می دهد . معمولا برند سامسونگ یک برند بسیار محبوب در تلویزیون در ایران میباشد. در بسیاری از خانه های ایرانی ها تلویزیون های سامسونگ به وفور یافت می شود.

تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی سامسونگ از جمله این محصولات پر طرفدار می باشند. این تلویزیون ها ممکن است دچار خرابی ها و عیب های گوناگونی شوند . از جمله خرابی یا سوختن لامپ های تصویر تلویزیون های ال ای دی . راهنمای عیب یابی و تعمیر مدل های مختلف تلویزیون سامسونگ را در این مطلب به شما عزیزان ارائه می دهیم :

در برخی از مدل های تلویزیون های سامسونگ گاهی اوقات صدا تا حداکثر اندازه خود افزایش می یابد.

این مدل ها عبارت اند از : CD SAMSUNG LN32B550K1FXZA , LN37B550K , LN40B550K , LN46B550K , LN52B550K

صدای تلویزیون LCD سامسونگ به صورت متناوب تا حداکثر ۱۰۰ افزایش یافته و توسط کنترل از راه دور قابل تنظیم نمی باشد .

تعمیر این خرابی :

تحقیق کنید شماره سریال محصول در محدوده بین دسامبر ۲۰۰۹ تا ژانویه ۲۰۱۰ قرار داشته باشد و قاب جلوی دستگاه را بررسی نمایید. همچنین می توانید با شماره گیری ۰۹۱۲۹۵۸۶۹۵۰ با متخصصین ما همین حالامشاوره رایگان دریافت کنید

در برخی مدل های تلویزیون SAMSUNG LE27S73BDX-XEU , LCD , شاسی GSD27SE

تلویزیون LCD سامسونگ تصویر ندارد. بک لایت کار می کند. خطوط سفید عمودی در بخش پایین و سمت راست صفحه قرار دارد و به صورت متناوب ظاهر می شود.

جهت تعمیر این عیب :

IC ولتاژ رگولاتور N6(SJ1117) در برد راه انداز صفحه (Screen Driver Board) را بررسی نمایید ..

در برخی مدل های تلویزیون LCD SAMSUNG LE40R87BD شاسی GBP40SEN
تلویزیون سامسونگ خاموش و در حالت استندبای می ماند.

راه حل تعمیر این عیب :

خازن های CM811 , CM812 , CM817 تعویض شدند (همه ۱۰۰۰uf/10v هستند و باد کردنده اند). پس از روشن کردن دستگاه جهت تعمیر تلویزیون LCD سامسونگ ، از رله صدای کلیک شنیده می شود اما تلویزیون LCD سامسونگ هنوز روشن نشده است. الگوهایی روی صفحه نمایش وجود دارد سپس به حالت استندبای Stand-By می رود. با استفاده از جامپر یا سیمی TP_SDA و TP_SCL ( پایه ۵ و ۶ مربوط به IC1803 EEPROM ) را به هم اتصال دهید. کابل برق را به تلویزیون LCD سامسونگ وصل کرده و تلویزیون را روشن کنید سپس استارت (Start-up) دستگاه را بزنید ، اتصالی ایجاد شده جامپر را از پایه های IC جدا نمایید.

با استفاده از کنترل از راه دور وارد Service Mode شوید. (در حالی که تلویزیون روشن است) :

POWER OFF (منتظر شوید صدای کلیک از رله شنیده شود). POWER ON, MUTE, MENU, INFO.

وارد گزینه ی ۸ شوید ، تنظیمات تیونر را تنظیم کنید. اگر روش بالا کمکی نکرد پس EEPROM IC 1803 (AT24C256BN) را که پشت مادربرد قرار دارد را با فریمور سالم پروگرام کنید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ
تعمیر تلویزیون سامسونگ

جهت دریافت مشاوره رایگان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ و ارسال تعمیر در محل در شهر تران می توانید با شماره گیری ۰۹۱۲۹۵۸۶۹۵۰ با متخصصین ما همین حالامشاوره رایگان دریافت کنید

مشاهده سایر مطالب تعمیرات تلویزیون – بلاگ تی وی کاران

تعمیر تلویزیون و عیب یابی تلویزیون

تعمیر تلویزیون ال جی